minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Tänkt till

Kategori: private stuff

Har tänkt lite på att jag inte lagt upp någon bild på mig själv ennu. Jag tror att det beror mest på att jag är ganska privat av mig och inte vill visa allt och alla sidor av mig. Ska försöka ändra på det och iaf skriva helt ärligt om mig själv. Sanningen är att jag försökt att vara bra och visat mina bättre sidor för att stärka mig själv och visa att jag duger till något men så är det... "INGEN ÄR PERFEKT" som alla säger och jag börjar verkligen förstå budskapet i.om att jag inte alla gånger tycker att jag är vacker eller gjort rätt sak att göra just då. Men det är sant: "DET ÄR BARA DITT HUVUD OCH DINA TANKAR SOM KAN STOPPA DIG FRÅN ATT VARA HELT LYCKLIG!" Och igentligen är det huvudet som får oss att tro att ingen är perfekt. Jag ser att alla är perfekta förutom mig själv och får dålig självkänsla och därför började man att säga att ingen är perfekt, vilket är fel eftersom alla är perfekta inklusive en själv om man bara bortser från huvudet. Hoppas ni tar lärdom och slutar andvända huvudet till självbilden. Jag tänker också ta lärdom och även skriva mer privat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: