minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Tappat intresse

Kategori: lovelife

Jag vill nog stänga ner bloggen nu! Jag har helt tappat intresset och Harre lite jobbigt överlag nu när jag och Adam har gjort slut och jag känner verkligen inte för att dela mitt privatliv med alla och själv tappa livet bara för att jag måste blogga så mycket. Men om ni undrar så har iaf jag och Adam gjort slut så jag tänker börja fokusera på mina stackars nästan bortglömda kompisar och lägga bloggen åt sidan så får jag se lite senare hur jag bestämt mig för att göra...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: