minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Fredags

Kategori: lovelife

I fredags hade jag nog min bästa dag på länge! Började med att hänga med bästaste vi åkte för att äta lunch tillsammans på en jättefin restaurang (min absoluta favorit) den är ganska dyr men bäst endå!;) sen åkte jag för att hämta Adam! Vi skulle till sommarstugan och börja röja undan lite inför sommaren! Vi har en liten stuga brevid den stora där jag och Adam sover. Mot kvällen satte vi på vacker belysning och åt grillat! Så jävla mysigt vi hade då asså! vi gick ut också, vi gick till en liten klubb och dansade (sommarstugan ligger ganska centralt men vi cycklade) vi pratade lite och sen åkte vi tillbaka och la oss. Vi satt på verandan och kollade lite på stjärnorna också innan vi la oss. Bästa dagen på länge asså! Tack så jävligt mycket sötis!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: