minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Tack<3

Kategori: private stuff

Tack för att ni läste all min deep-shit tidigare! Hoppas ni förstod vad jag menade och tog er igenom det långtråkiga inlägget! Det vart lite längre än jag trott men sånt händer.... Har lite blackout här eftersom jag strejkar tills kvällsmaten på grund av att: pappa och lillebror delade på resterna som fanns kvar och mamma går på diet, det ända som fanns kvar till mig var en jävla Billys panpizza. Jag sa: jag svälter hellre ihjäl... Tills kvällsmaten. Så jag yrar och är skit trött just nu... Uppdaterar säkert någon mer när jag ätit någonting!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: