minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Uppdateringen

Kategori: Allmänt

Här har ni uppdateringen jag lovade: mina kompisar har berättat att dom rusade iväg på söndags morgonen eftersom en kille i våran klass Messat Emilia och sakt att något stort hade hänt, så dom sprang över till honom och han visade bilder sen tidigare på morgonen när några av hans kompisar bråkade och idag i skolan såg vi hur blåslagna båda var. Iaf så har en av killarna som satt kvar med mig och en annan tjej på söndag-morgonen och pratade med mig frågat mig ut mig på middag! Skitkul att han faktiskt vågade! Och eftersom han är väldigt social och trevlig tackade jag ja!:D ska faktiskt bli asroligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: