minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Söndagen!

Kategori:

Söndag!
Min söndag har varit purfäkt! Kvällen innan satt jag kl på 10 så jag inte skulle sova bort hela dagen. Som jag har en tindens att göra på söndagar... Aja så jag vakna kl 10 och tog 5 över elva bussen till Centrum. Träffade två kompisar och tog en fika på stan.
Lyx! Pratade om allt mellan himmel och jord.
Sedan åkte jag hem till mig med den ena kompisen åt lunch och prata igen sen åkte vi till Ica och köpte godis hehhe! Medans vi åt godiset kolla vi på film och rensa vänner på fejan haha. Tjockisarna!

Aja typ vad jag gjort idag. En feto-dag helt enkelt. Men sånna behövs. Imorn blire skola och efter skolan raka vägen t gymet!
Sov gott:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: