minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Random stuff!

Kategori: Allmänt

Precis vart ute och sprungit! Såklart musik i hörlurarna. 
Brukar tycka att det är förjävla jobbigt att springa men idag var det bara skönt! Mitt perfekta spring-väder när det precis har regnat och det är varmt men ändå svalt i luften. Helt jävla underbart!
Tänkte väldigt mycket oxå.
Som jag skrev innan så ska jag ju på en "dejt" med en super go kille. 
Kanske lite snabbt efter jag gjort slut med Pontus.. Men men killar är ett väldigt härligt sällskap, då man slipper all drama som tjejer gärna släpar in i sitt liv. Aja haft en relativt bra måndag ändå. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: