minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

mm...

Kategori: lovelife

här har jag suttit typ hela jävla dagen med fula mjukisbyxor och funderat på hur nya blogg.se fumgerar på datorn! har typ inte skrivit från datorn en enda gång till den här bloggen och jag tänkte att jag skulle göra det eftersom jag endå skulle in och fixa header eftersom det inte går att göra på mobilen. Jag vet fan inte hur man sätter in en header på nya blogg.se! jag kollade på t.ex "hjälp" och inne på design och "skapa egen" och gick igenom dom långa texterna och grejade alla sa att man skulle infoga bild och att det skulle stå "lägg till header" men det gjorde det fan inte på min! så förvänta er inte att det kommer en snygg header riktigt en iaf! ska höra med Jonna om hon kanske vet (vilket hon troligtvis gör). aja nu ska jag göra något vettigt med mitt liv och gå och hyra film och köpa ben and jerrys till Adams och min lördags myskväll. tror att jag ska hyra en skräckfilm men jag har inte bestämt mig än. så vi seeeeeeees<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: