minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Ledsen!

Kategori: Allmänt

Ledsen att jag inte uppdaterade någon igår!:( blogg.se-appen cpade och min dator är på lagning. Jaja kan ju iaf berätta vad som hände igår, INGENTING! Så tragisk är jag! Jag vaknade från sleep-overn och typ alla hade dragit! Jag vet fortfarande inte riktigt varför men det ska jag ta reda på imorn i skolan. Uppdaterar och berättar sanningen om varför dom stack så tidigt. Vi var inte så många, typ fem sex stycken sen kom det tre killar lite senare för Jonna hade bjudit in dom. Iaf, vaknade och bara två av tjejerna och två av killarna var kvar men vi satt och snackade ett bra ta till. Vi var hos Jonna som har en storebror så vi passade därför på att spela ett skjutvapen spel vilken var lite lagom kul... Men vi överlevde och skrattade faktiskt en hel del! Det är typ allt som hände igår. Så jag ska fortsätta att updatera! Tappa inte hoppet! Jag ger mig inte än!! Much love from me too you<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: