minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Jaooo

Kategori: Allmänt

Imorn ska man på den dära dejten med Adam då! Undrar hur det kommer gå! Men det finns ett back-upp party hos en av hans kompisar om nu dejten skulle bli en disaster men jag tror inte det. Han är ju en super schyst kille och jag är ju inte direkt den blygaste personen på jorden heller så... Men vi kanske svänger förbi och partar lite senare på kvällen iaf! how knows liksom! Nej men Godnatt puss-ungar! Nu är jag trött så in i helvete så vi ses!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: