minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Idiot.

Kategori: Allmänt

Jaha ikväll gjorde man slut med pojkvännen. Allt har varit så bra mellan oss men sen helt plötsligt kom en vändning och vi började bråka om ingenting! Vi har bråkat massor om våra kompisar då en av mina bästa skarpt ogillar hans kompis. Vi har kommit fram till att det kanske inte går och lösa och att vi inte har rätt kemi helt enkelt. Men life goes on! Jag ska äta lite jävla glass och kämpa mig vidare.... Där har ni förklaringen till att jag inte varit så glad i att skriva på bloggen ett tag men jag ska försöka härda ut och fortsätta! Tänkte börja skriva lite mer om mitt privatliv nu (vill dock inte nämna några namn... Ännu)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: