minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Goda råd!

Kategori: Allmänt

Har har ni ett gott råd: släpp aldrig taget om eran bästaste bästis! Jag har varit ganska så oenig med min bästaste för ett tag sen. vi har igentligen inte rätt ut det en men jag gick till henne direkt efter vi hade gjort slut, jag berättade att jag behövde henne just då och hon gick fram och sa att hon alltid skulle finnas där för mig! Jag måste säga att jag älskar henne as mycket och att om ni är oense med bästa vännen är det dags att förlåta! Det finns ingen bättre tid än så fort som möjligt! P.S i love u Lisa!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: