minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Don't feel good!

Kategori: Allmänt

Skrev ett inlägg förr-igår om vad bra jag mådde. Vad händer inte då? Kl 3 inatt vaknar jag upp svettig som ett as med huvudvärk och halsbränna. Lyckades somna om och vakna 3 timmar sennare. Duscha och gjorde mig köar för skolan ( som jag dumt nog gick till.) Väll i skolan (kom nästan 1 timme försent) så gick jag med halsbränna till musiken och skulle sjunga för hela våran klass!
Om jag säger så här blev inte dagen något bättre sennare...

Och nu sitter jag här i min ensamhet och häver i mig halstabletter, vindruvor och sustabletter mot vätskebrist. Samtidigt som jag försöker kolla på pretty little liars!
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: