minikenzas.blogg.se

Casandra Savior heter jag & jag är en 14-årig tjej. Här skriver jag varje dag om min vardag, mode, tränning, outfits, resor, shopping & annat skoj (även lite kändis-skvaller!) Kenza Zouiten är min mycket bra inspirationskälla så gillar ni henne hoppas jag ni kommer gilla mig!

Att gör det man vill.

Kategori: Tips

Älskar och läsa texter och känna igen sig. Som det är jag som skrivit denna. Läste än sån text skälv en text om motivation och ork i allt möjligt, som att gå upp på morgon, göra din läxor eller börja träna.

I mitt fall är jag hemskt dålig på att ta tag i läxor. Vill helt gö allt på lektionen och slippa de där jävla läxorna.

Även tränningen... Jag tränar ganska ofta men man läser ju och hör om dom här som går upp super tidigt bara för att springa den där milen. Det skulle jag aldrig göra. Tycker det är skönt att springa lite sen fys sen köra lite spinning osv.
Att variera och gör det man känner säg bekväm i tror jag är den bästa motivationen. Även fast man inte alltid få det... Hatar press. Ursh asså!!

Det är nog därför jag inte bloggat så mycket. När det vart så mycket läsare som krävde 5-7 inlägg bär dag slutade jag. Men ska ta upp det igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: